zondag 13 mei 2012

Butterfly kisses SSC #163

Hallo allemaal. Vandaag is het weer zondag, dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Stamptacular Sunday. Deze week hebben we het thema 'BUTTERFLY KISSES".
Voor deze challenge mag een kaart of creatie gemaakt worden met op z'n minst één zichtbare vlinder erop. En vergeet natuurlijk niet te stempelen......
En dit is mijn voorbeeld creatie :
Ik heb een flessenhanglabel gemaakt. Het patroon komt van het blog van Sandra. Hiervoor heb ik Bazzill Basics Cardstock gebruikt, kleur White en Jacaranda. Het dessinpapier is van de Action. Tilda heb ik ingekleurd met Flexmarkers en Copics. De bloem naast Tilda heb ik gemaakt naar aanleiding van deze tutorial. En natuurlijk heb ik het label gevuld met heerlijke chocolaatjes....
+++++++++++++++++++++++++++++
Jullie hebben tot en met zaterdag 19 mei de tijd om jullie mooiste (nieuwe) kaart/creatie in te leveren, via een direkte link bij InLinkz op het SSC blog. De te winnen prijs komt van onze eigen Anita!
Klik hier om de inspiratievoorbeelden van de andere DT leden te zien.

Deze creatie wil ik mee laten doen aan de volgende challenges :

24 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie met hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Elise! Leuk he om zelf bloemen te maken. Deze bloem is ook erg moor geworden trouwens.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie met prachtige kleuren Elise,je hebt Tilda mooi ingekleurd ik vind het een prachtig geheel lieve groetjes Corrie en nog een fijne moederdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een bjoetie van een creatie Elise, je hebt ook weer mooie kleuren hiervoor gebruikt.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie! Helemaal super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie label heb je gemaakt!
    De bloem is ook erg mooi geworden.

    groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat lekker en een mooie creatie.
    super mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je leuk gedaan met die chocolaatjes erbij, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig zeg, een super voorbeeld!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel prachtig uit Elise.
    Mooi gedaan hoor!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elise,een lekkere combinatie chocolade en wijn!Volgens mij heb ik van dat laatste al iets teveel op want ik was toch lang aan het zoeken naar die vlinder op jouw flessenhanger,blijkt het de hoofdrolspeelster te zijn,hihi,nou ja het is moederdag zullen we maar zeggen!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen,

    Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met Prisma potloden.

    En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous. Love your bottler hanger. Looks so amazing.
    hugs
    doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige en lekkere creatie Elise.
    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een creatieve label erg mooi gedaan
    Danj dat je mee doet bij DCZ ge Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Een heel mooi kaartje, en wat leuk zo aan een fles met lekkere mercike's!

    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige uitwerking en leuk dat er bij de wijn, chocolade is bijgevoegt, heb ik nog niet eerder gezien. Bedankt voor je deelname aan dcz.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a great gift idea! Thanks for joining us at Sundays with Crissy!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super gave creatie
    erg leuk om cadeau te geven
    bedankt voor je deelname aan DCZ

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Elise, wat een pracht van een label heb je gemaakt,altijd leuk om zoiets weg te geven. Fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super gedaan, zo leuk om iemand zo iets kado te doen. Heel mooi ingekleurd ook. ;) Bedankt voor het meedoen met Sundays with Crissy.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great tag idea. Love the colors and image. hugs, Frances.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Many thanks for your nice comments and until a next time!!